Happy Bed Hostel - Berlijn
52.49869, 13.38646Beschrijving
Het gelegen in Kreuzberg wijk Happy Bed Hostel in Berlijn biedt 73 kamers met verschillende voorzieningen, zoals een bank, een bureau en TV met meerdere kanalen.
Locatie
Dit hostel ligt binnen 6 minuten wandelen vanaf Hau 2 en ook binnen 7 minuten lopen van Liquidrom. Het hostel heeft een gunstige ligging op 2 km van de Holocaust Gedenkstätte en 2,1 km afstand van het Monument voor de Sinti en Roma van Europa, en biedt liefhebbers de nabijheid van historische bezienswaardigheden. Op 2 km verderop vindt u de Gemäldegalerie.
Openbaar vervoer is mogelijk via Möckernbrücke metrostation, in de nabijheid van deze accommodatie, en Mehringbrucke bushalte, binnen 5 minuten te voet.
Kamers
Gasten hebben ook de beschikking over een bank en een bureau en verschillende media-opties, waaronder een TV.
Eten en Drinken
Dit hostel ligt op 6 minuten van Willy's Bistro, waar gerechten uit de Duitse keuken worden geserveerd.
Essentiële informatie over Happy Bed Hostel
| 💵 Laagste kamerprijs | 16 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 2.7 km |
| ✈️ Afstand tot de luchthaven | 24.7 km |
| 🧳 De dichtstbijzijnde luchthaven | Luchthaven Berlin Brandenburg, BER |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- In de buurt
- Restaurants
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van Happy Bed Hostel
-
missingHeeft een recensie op 09 okt geschreven
Ik verbleef onlangs in een geweldig hostel voor een gezellig weekendje weg met mijn familie. We boekten een ruime 6 persoonskamer met eigen badkamer en toilet bij Happy Bed. Het personeel was jong en erg behulpzaam, en het uitzicht vanaf het ontbijt op de 7e etage was prachtig. We genoten van een eenvoudig maar vers ontbijtbuffet en de ligging was ideaal, vlakbij het U-bahn station en op korte afstand van bezienswaardigheden zoals Potzdamer Platz en de Brandenburger Tor. Het was natuurlijk fijn dat we onze auto veilig konden parkeren op het terrein achter de slagboom.
Helemaal niets 👍
-
missingHeeft een recensie op 03 okt geschreven
Ik heb een geweldig verblijf gehad in dit hotel met mijn gezin van vier kinderen. De kamer was ruim en comfortabel, met stapelbedden en een eigen badkamer/toilet. Het personeel was jong en behulpzaam en het ontbijt was eenvoudig maar vers. Het uitzicht vanaf de 7e etage was prachtig en de locatie was ideaal, vlakbij een U-bahn station en op korte afstand van bezienswaardigheden. Het parkeren was handig op het eigen terrein achter een slagboom. Het geluid van andere kamers was bijna niet te horen, wat fijn was voor een lichte slaper zoals ik.
Kan niet meer aanbevelen aan een gezin.
-
missingHeeft een recensie op 10 sept geschreven
Het hotel heeft een geweldige locatie, met gemakkelijke toegang tot het openbaar vervoer. De tram, metro en bushalte bevinden zich allemaal op slechts enkele minuten loopafstand. Hierdoor kon ik gemakkelijk door de stad reizen en alle bezienswaardigheden verkennen. Natuurlijk bevindt het hotel zich in een leuke buurt, waar je zo de wijk in kunt lopen en kunt genieten van het bruisende leven in de stad. Het personeel was natuurlijk uiterst vriendelijk en behulpzaam, ze zorgden ervoor dat ik me welkom en verzorgd voelde tijdens mijn verblijf. Gelukkig waren de kamers groter dan ik had verwacht en was alles schoon en netjes. Dit droeg bij aan een comfortabel en aangenaam verblijf.
Geen negatieve dingen aan deze plek.
-
missingHeeft een recensie op 22 aug geschreven
Ruime kamer, parkeergelegenheid achter het gebouw, vriendelijk personeel, nabijheid van metro, veel restaurants in de omgeving. 🌟
-
missingHeeft een recensie op 27 mei geschreven
Voor ons stedentrip met vrienden was dit de ideale uitvalsbasis. We hadden een ruime kamer met eigen badkamer en toilet, perfect voor ons gezelschap. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht was geweldig. Gelukkig handig was de gratis parkeergelegenheid op het terrein en de centrale ligging nabij het openbaar vervoer en bekende bezienswaardigheden. We hebben genoten van ons verblijf!
Helaas was er in de avonden en nacht wel wat rumoer buiten, wat wat hinderlijk was. De bedden waren ook vrij hard, maar gezien de prijs was dit te verwachten.
-
missingHeeft een recensie op 02 mei geschreven
Ik verbleef onlangs in een hostel in Berlijn en had een geweldige ervaring bij Happy Bed. Het ontbijt was goed, de douches waren warm en goed functionerend, en het uitzicht vanaf het dakterras was prachtig. De locatie was natuurlijk erg handig, met 2 s/u bahn stations en een bushalte in de buurt. Gelukkig konden we onze auto gratis parkeren op de binnenplaats van het hotel. De kamer aan de achterkant was rustig en het personeel was vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en ik raad dit hostel zeker aan.
Geen klachten 😊
-
missingHeeft een recensie op 23 apr geschreven
heerlijk verblijf gehad met onze 4 kinderen. Kamer was ruim en schoon. Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ligging was ideaal met metro vlakbij en veel leuke restaurantjes in de buurt.
lawaai van de tram 's nachts was storend.
-
missingHeeft een recensie op 07 mrt geschreven
het verblijf in happy bed hostel was fantastisch. het personeel was vriendelijk en behulpzaam en de kamer met eigen badkamer was ruim en schoon. het ontbijt op de 7e verdieping met prachtig uitzicht was een geweldige start van de dag.
tramgeluiden 's nachts waren storend.
-
missingHeeft een recensie op 05 mrt geschreven
We verbleven in een ruime 6-persoonskamer met eigen badkamer/toilet bij Happy Bed. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk, de kamers waren groter dan verwacht en alles was redelijk schoon. We genoten van het eenvoudige maar verse ontbijtbuffet op de 7e etage met prachtig uitzicht. De ligging was perfect, dicht bij het U-bahnstation en op korte afstand van checkpoint Charlie. Het was fijn dat we onze auto veilig konden parkeren op het terrein.
Het kan op geen enkele manier verbeterd worden. 🙌
-
missingHeeft een recensie op 05 feb geschreven
een nachtje blijven bij happy bed hostel was geweldig. de prijs-kwaliteitverhouding was super, met een betaalbare prijs en schone kamers. het vriendelijke personeel en de nabijheid van de metro maakten het verblijf nog aangenamer. zeker een aanrader!
ontbijt had iets meer variatie kunnen hebben.
-
missingHeeft een recensie op 04 feb geschreven
Je loopt zo de leuke wijk Kreuzberg in en voor andere wijken zijn er 2 tram/metro stations en de bus op een paar minuten loopafstand. Wij hebben het ontbijt buitenshuis genomen, omdat wij altijd laat zijn. :-) De service is natuurlijk fantastisch. Extra kussen gevraagd wat geen enkel probleem was. Prijs kwaliteit verhouding is zonder twijfel super. 18 euro pp, de kinderen tot 27 gratis ontbijt, prima receptie, beneden een keuken om eventueel je eigen koffie of thee te zetten, de lakens ed superschoon, eigen toilet en douche tsja. Niets op aan te merken dus. Een 100% aanrader. De gratis parkeergelegenheid op het terrein van het hostel. Midden in de stad kom je dat niet veel tegen.
Absoluut niets verwerpelijks 😊
-
missingHeeft een recensie op 19 jan geschreven
Voor de prijs die we betaalden, kregen we echt waar voor ons geld. De kamer was ruim en de hygiëne was perfect. Het personeel was supervriendelijk en de locatie was ideaal, met de metro vlakbij en veel leuke restaurantjes in de buurt.
Het ontbijtmenu kon nog beter door glutenvrij brood en cereals aan te bieden. Maar verder was er een ruime keuze en mocht ik alle andere lekkernijen hebben, zoals beleg, fruit, groenten, yoghurt en sapjes.
-
missingHeeft een recensie op 28 okt geschreven
De locatie is geweldig. Je loopt zo de leuke wijk Kreuzberg in en voor andere wijken zijn er 2 tram/metro stations en de bus op een paar minuten loopafstand.
Voelde me zo verzorgd, geen vermeldenswaardige minpunten.
-
missingHeeft een recensie op 24 okt geschreven
Ik had een fantastisch verblijf in dit hostel. De locatie was geweldig, met 2 metrostations en een bushalte vlakbij. Het was natuurlijk slechts 25 minuten lopen naar bekende bezienswaardigheden zoals de Brandenburger Tor. Het hotel bood gratis parkeergelegenheid op een binnenplaats, wat erg handig was. De kamer was ruim en comfortabel, en ik kon genieten van een rustige nachtrust aan de achterkant van het hotel. Het ontbijt was eenvoudig en goedkoop, maar had alles wat ik nodig had. Natuurlijk had het hotel een dakterras waar ik van kon genieten bij mooi weer. Het vriendelijke personeel maakte mijn verblijf nog aangenamer.
Het enige nadeel was dat er soms luidruchtige gasten waren in het hotel.
-
missingHeeft een recensie op 16 okt geschreven
We hebben genoten van onze tijd in het hostel. De locatie was ideaal, dicht bij metrostations en niet ver van het centrum. Onze kamer was ruim en schoon. De bedden waren misschien een beetje aan de harde kant, maar voor die prijs hadden we niet meer verwacht. Het ontbijt was uitgebreid en voorzien van een goede variatie aan beleg en drankjes. Het enige minpuntje was het lawaai buiten tijdens de avonden en nachten. Maar al met al was het een geweldige ervaring.